Gustav Klimt - 'Pocałunek'

Gustav Klimt | Nr obrazu: 08616 | Lista życzeń
(97)
Krok 1:

Wybierz materiał

Plakaty
mat_fotokarton.jpg
HP Everyday Semiglossy 235g,
Hahnemmühle Torchon 285g,
Hahnemühle William Turner 190g,
Photo Rag Perl Hahnemühle 320g,
Plakaty
Wydruk na plótnie
Dibondzie
Wydruk na plexi
Obraz olejny
Plakaty
Wydruk na plótnie
Dibondzie
Wydruk na plexi
Obraz olejny
Plakaty
Wydruk na plótnie
Dibondzie
Wydruk na plexi
Obraz olejny
Plakaty
Wydruk na plótnie
Dibondzie
Wydruk na plexi
Obraz olejny
Plakaty
Wydruk na plótnie
Dibondzie
Wydruk na plexi
Obraz olejny
Wydruk na plótnie
mat_canvas_cotton
Canvas UV matt 310g,
Canvas Rustic Texture 395g
Canvas Bright White 340g
Canvas Venezia Satin 350g
Dibondzie
mat_aludibond
PVC/Forex 5mm,
Alu-Dibond 3mm,
Alu-Dibond Butlerfinish,
Wydruk na plexi
mat_acrylglass
Płyta plexi 4mm
Płyta plexi 6mm
Gallery Print
Obraz olejny
mat_oelbild2
Obraz olejny
Krok 2:

Wybierz rozmiar

Wysokość
Szerokość
Min. 30 cm - max. 100 cm
Opcjonalny:

Wybierz ramy








































































































































zł 0
z VAT plus koszty wysyłki
Tytul: Pocałunek
Artysty: Gustav Klimt
Rozmiar:
Technika: -
Ramki: -
Cena obrazu: -
Cena ramki: -
Łączna cena: -
z VAT plus koszty wysyłki
Gustav Klimt - Pocałunek
    
   
    
PreviewPreview PreviewPreview

Bliższe spojrzenie: „Pocałunek“ obraz Gustava Klimta

Dla wielu „Pocałunek” Gustava Klimta jest symbolem miłości par excellence. Na obrazie olejnym, ukończonym w 1908 roku, mężczyzna i kobieta przedstawiają się jako całkowicie zjednoczona i zjednoczona para - preferowany i odpowiednio często powtarzany motyw malarza austriackiego. Jako dzieło tak zwanej secesji wiedeńskiej „Pocałunek” reprezentuje typowy wariant secesji, której prezesem był Gustav Klimt. Niemal logicznie obraz pozostawał w stolicy Austrii przez całe życie. Dziś jest własnością Galerii Belvedere. Motyw później przetworzony do „Pocałunku” można już znaleźć w utworzonym w 1901 r. „Fryzie Beethovena” oraz w obrazie Pałacu Stoclet w Brukseli, który Gustav Klimt wykonał w latach 1905–1909. Za każdym razem przedstawienie spotkało się z niezrozumieniem - który również nie zmienił się z powodu nowego wydania jako obrazu. Krytycy tacy jak Adolf Loos nazywali nawet ozdoby stosowane w pracach „zbrodniami”. Są specjalną cechą twórczości Gustava Klimta. Poznał je, docenił i pokochał w formie wczesnochrześcijańskich mozaik podczas podróży do Rawenny. Na zdjęciu „Pocałunek” ozdoby zaznaczają męskie i żeńskie stereotypy: podczas gdy męski szlafrok zdobią surowe, kanciaste kształty, kobieca suknia ozdobiona jest delikatnymi motywami kwiatowymi. Materiał pod spodem przepływa obficie po całej środkowej części obrazu. W zależności od koloru secesyjny lub secesyjny okres Gustava Klimta nazywany jest także „złotą fazą”, ponieważ metal szlachetny można znaleźć w wielu jego dziełach. „Pocałunek” jest końcem tego okresu twórczego i jednocześnie reprezentuje typowego przedstawiciela tematów erotycznych w sztuce.
arrow